Cu sinceritate, de la Moinesti

Fapte autentice, replici asa cum au fost rostite acum, ca intodeauna, la Moinesti. Adrian Ciubotaru realizeaza un reportaj autentic despre oamenii si locurile copilariei sale, presarat cu umor fin si instantanee memorabile. Nu stiu ce va face Adrian Ciubotaru in viitor, dealtfel el este foarte tanar (adevarul e ca nici mie viitorul nu-mi apare prea clar, desi la varsta asta, a mea, ar cam trebui). Stiu insa ca fiecare articol al sau este ales si muncit cu multa seriozitate si efort. Regasesc in scrierile lui umorul si autenticitatea unui Baiesu, cat si ironia subtila dar binevoitoare a regretatului Eugen Seceleanu.
Succes Adrian!

4 comentarii:

Un om...normal spunea...

Ieri noapte m-am intors de la Comanesti. Foarte aproape de Moinesti :)
Delegatie...

GNU spunea...

hahaha!!!
si doar i-am zis...
ce repede a trecut timpul...

VORBARETU' spunea...

@gnu: tu sa taci, ca nu am vazut nimic postat la tine de la evenimentul de joi! Magicienii au prins viata si tu?... nimik...rusine! O sa postez eu ceva mai tarzior un pic...

VORBARETU' spunea...

@normal_person:... :)))
"Sfat: Incercati sa evitati drumul dintre Reghin si Toplita. Este plin de gropi, riscati sa va rupeti vreo roata"...nu ma mira; e o problema generala treaba asta cu drumurile; am facut pana la intrare/iesire in Tg. Jiu...si era un intuneric...si erau la romi in zona...in fata caselor ardea cate un cauciuc, probabil furat...dar la fiecare casa si romii in jurul focului; prima oara am zis ca e un obicei... :)))