Ozzy vs Tony Martin



N-am sa stiu niciodata care din cele doua ere black sabbath imi plac mai mult...inainte sau dupa Ozzy...sunt zile in care nu se aude decat Cross purposes, dar si zile in care numai paranoid din locsorul meu...

ultima ora: Intr-un interviu prin telefon, Ozzy Osbourne a dat sperante fanilor Black Sabbath, la o reuniune a legendarului grup. "Stiti ce.. daca se intampla, se intampla, daca nu .. nu. Restul spun ca sunt in stare sa o fac, si dupa o saptamana pot primi un telefon ca nu ne mai reunim, apoi iar ne reunim si tot asa .. va spun eu. Am cantat soleo... aproape de trei ori mai mult timp decat am fost in Black Sabbath. Daca stau si ma uit inapoi, se pare ca am fost mai mult timp cu trupa, pentru ca totul s-a intamplat foarte repede.. un album dupa altul.. un hit dupa altul. Cea mai frumoasa perioada cand esti intr-o trupa e inceputul.. cand poti pierde totul .. dar ai si totul de castigat." .. a mai completat artistul.Recent, Ozzy Osbourne si-a sarbatorit cea de-a 60-a aniversare, impreuna cu familia sa.

Niciun comentariu: