Agronomia la IDD


Noii mei idoli, cei din echipa Semrom spun că seminţele de calitate aduc bani buni atât firmei, cât şi clienţilor...
Mie poa' sa-mi spuna orice, ca tot nu inteleg nimic, adica sunt un minifermier ratat, sau un fermier de tip loser sau fermierul strica-tot...in fine gasiti voi. Atat de incapabil incat m-am hotarat sa ma inscriu la Fac. de Agronomie; au si "de la distanta", IDD-u adica...cum vine chestia asta???

nedumerire mica: "Domnu' in tricou rosu o fi terminat tot(toata) Agronomia?"

4 comentarii:

Radu Eftimie spunea...

nedumerirea :)))))))))))))))))))). Bine, esti rautacioasa, zau :))))))))))))))))))))

VORBARETU' spunea...

@radu: deci, glumeam... zau! :))

Iris717 spunea...

daca ai nevoie de sfaturi, fratele meu a terminat facultatea de horticultura, la Cluj, inainte de lovilutie.dupa ce a terminat a stat un an la Ceamurlia de Jos, ca acolo a primit repartitie (ha, asta am uitat sa-i spun lui Magus :) ).In concluzie, daca ai nevoie de consultatii, oricand.

VORBARETU' spunea...

@iris: danke mai, e un gand... :)
@radu: deci..imi place genul, recunosc...