The bill, please...


"România a scumpit taxa de trecere la bulgari de la 7,14 la 9,5 euro pentru automobile. Astfel, pentru a doua oară în acest an, taxa de pod peste Dunăre s-a mărit. Pe 1 ianuarie, Bulgaria mărise la rândul ei taxa, de la 6 la 8 euro, pentru a egala taxa românilor. La începutul lunii februarie, în timpul vizitei ei la Bucureşti, comisionarul european Meglena Kuneva a susţinut că în Europa nu există astfel de taxe şi şi-a exprimat uimirea că Bulgaria şi România nu au renunţat încă la taxa de pod peste Dunăre".

Vedeti, acum inteleg eu de ce unii imi spuneau in mod constant: "Eu n-am platit dom'le niciodata nimic!"
Frustrant, nu?

2 comentarii:

Bazilide spunea...

sambata am platit fix 31 RON ( cca 8,5 Euro)trecere pod de la malul ro pe malul bg, iar in sens invers doar 5 ( in loc de 80 ca vamesul bulgar nu avea sa-mi dea rest, asa ca nu mi-a mai dat bon si a oprit el banii

VORBARETU' spunea...

@bazi: aha, deci esti smecher?! te-ai scos; cum se procedeaza, ca la frizer, se baga banu'-n buzunar sau se "palmeaza" facandu-i discret cu ochiul? :))