:)))))))

dupa buget, dupa "nevoi".... :))


9 comentarii:

ucshiva spunea...

OMG =))

Drace spunea...

home, suit home...

VORBARETU' spunea...

@lep: te referi la cladirea mare sau la cea mica? :))

Backbonee spunea...

bugetul cui? nevoile cui?

VORBARETU' spunea...

@back: vezi? asta-i intrebarea!

pentru prima ar fi cladirea din fata, pentru nevoi, ramane aia mai mica...

Bazilide spunea...

rautaciosilor, era o solutie provizorie pana se racorda la canalizare

VORBARETU' spunea...

@bazi: am avut un unghi foarte prost la poza asta; am oprit masina, am sucit-o in toate partile, se uitau vecinii de peste drum cum pozam o...hasna!? :)))
ideea de a prinde intreg ansamblu mi-a venit dupa ceva timp si... vreo 30 de poze!

Adrian Seceleanu spunea...

nu stiu de, dar am impresia ca poza e d-acilea din regat, e la judetzu dambovitza

VORBARETU' spunea...

@sece: ardelenii astia frate.... :(