Braila - polul hotiei romanesti (mic "ghid" turistic)



“Furturi comise sub nasurile angajatilor si paznicilor…
Spargeri de sute de milioane la "Diana", "Lukoil" si "Promex"…
Doi indivizi au furat, luni seara, din una din casele de marcat ale magazinului "Diana", in timp ce agentul de paza se uita la prajituri …
Cu doua zile inainte, profitind de neatentia vinzatorilor, un individ a reusit sa fure din benzinaria "Lukoil" …
Noptile trecute, dintr-o magazie a "Promex", au disparut piese pentru export, in valoare de peste 150 milioane lei…”


Mai vreti? Desigur, pot continua…Pe unii poate sa-i doara, dar va anunt ca este vorba de una si aceeasi localitate (poti citi oras, daca nu te doare limba) BRAILA! Nu stiu cine tine sa transforma o localitate cu o anumita traditie, istorie si cultura, intr-un pol al hotiei romanesti…dar reuseste din plin. Bomboana peste coliva vine zilele trecute de la un amic, fost coleg de facultate, care primind o comanda de vreo cateva zeci de computere de la o firma din Braila, ce aparea ok inclusiv Reg.Com., onoreaza comanda si primeste cecuri BCR fara acoperire…Firma era, ati ghicit, din…Braila! Pana unde se-ntinde coruptia, dar mai ales cu cine incepe, va las sa ghiciti singuri, dandu-va un alt “exemplu”: o firma cu puternice afaceri pe Internet si cu sediul in…Braila, dispare in cateva ore! Intrebat de personal si sediu, mestecand “ciunga”, paznicul, un rubicond local si pofticios raspunde: “pai si-au strans si s-au tirat ieri seara…dar va puteti duce la jandarmi, dupa program sunt recuperatori…” QED

Uneori mi-e mila de acest oras…Mi-l amintesc curat, cu farmecul sau provincial si pescarii insirati de-al lungul Dunarii. Mi-l amintesc un oras de oameni cu frica lui Dumnezeu si lumini in priviri…Dar asta era demult, pe vremea copilariei mele…

ps: Daca intentionati sa ajungeti prin zona, nu ratati cafeaua de la restaurantul din port si...mare atentie la buzunare! Baietii astia incearca sa te faca pe fata dom'le in ultima vreme (pe la spate, nu mai zic...)
Multa bafta! Ne-auzim! :))))))))))))))
sursa foto

7 comentarii:

Un om...normal spunea...

Eu cred ca de fapt paznicii le dau casele de bani, ca masura de protest pentru salariile mici :)

VORBARETU' spunea...

@normally: nu stiu, cercetam...
e si asta o ipoteza de luat in seama, pe langa prajiturile alea :)))

GNU spunea...

mai vorbaretule, sa inteleg ca am fost si vecini?! oare ne-am jucat cu putele-n praful din Lacu' Dulce sau din Chercea? ori somata la capatul lui 4? am furat impreuna cereale din camioanele aflate la stop la Ciocarlia sau care urcau panta de la BAC?
haiducie ca-n braila, n-ai sa vezi nicaieri! nici Nero n-ar rezolva problemele minunatului oras cu salcami! zi-mi un alt oras in care "baeții" joaca barbut pe treptele sediului militiei. zi-mi un alt oras in care seful militiei joaca la loto impreuna cu cei mai interlopi dintre cetateni!
arata-mi un militian cinstit din braila!

VORBARETU' spunea...

@gnu: ca bine le zici frate! gata, s-au dus zilele-alea...la munca! :)

VORBARETU' spunea...

@gnu: GIURGIU! I love GIURGIU! ;)

GNU spunea...

cica exista niste caini deosebiti in giurgiu

VORBARETU' spunea...

@gnu: aia din drumul spre gara, merita sa-i cunosti ;)