Ca sa prinzi radacini iti trebuie pamant bun, altfel...te poate smulge-asa, orice val..."



“Vă oferim posibilitatea de a rămîne veşnic adolescenţi prin intermediul DVD-ului cu filmul "Declaraţie de dragoste…” asa scrie la Jurnalu’ Natiunii…sa fim seriosi, mai bine nu ma uitam; ce stare de “forever gone” aveam inainte, dar sa vedeti dupa film. Stiu ca filmul asta il vedeam prima oara intr-o rezerva din Spitalul Judetean Giurgiu, unde poposisem in urma unei interventii de urgenta intr-o apendicita ce se transforma rapid in peritonita…Era august, vremea porumbului copt (hmmm...!) a pepenilor rosii si dulci si eu nu aveam voie nimic din toate astea… Aveam voie sa ma uit la TV, sa ma uit pe geam si sa beau ceai; L-am revazut 10 ani mai tarziu, apoi din nou dupa 10 ani…nu stiu daca o sa-l vad iar peste 10 ani. Mi-ar trebui o motivatie, dar inca nu am gasit-o… Subconstientul mi-a dictat sa arunc azi o ocheada pe DVD-ul cu pricina (mersi Simon!). Mai mult, recunosc ca m-au emotionat unele pasaje…nu stiu de ce, repet…filmul nu exceleaza in nimic, in afara prestatiei impecabile a faimoasei profesoare Isoscel, jucata de nimeni alta decat de “colosala” Tamara Buciuceanu. Imagini idilice, atingeri nevinovate, ceva harjoneli prin iarba, cred ca de prin Herastrau majoritatea, actori tineri si…frumosi, la vremea aceea (v. Adrian Paduraru)

A, cred ca stiu ce mi-a placut! Coloana sonora dom’le, e vorba de Florin Bogardo! Si mi-a mai placut o replica de-a d-rei…Pe plaja, bobarnacul de frac’su al mic o intreaba daca cele 2 seminte ingropate in nisip vor face flori …“Ca sa prinzi radacini iti trebuie pamant bun, altfel…te poate smulge-asa, orice val…”

3 comentarii:

Anonymous spunea...

Parcul era IOR :-)

imaginea domnisoarei pe plaja mi se pare cea mai sexy imagine din istoria cinematografiei noastre

jez ;-)

VORBARETU' spunea...

jez: mersi de infos, chiar nu am stiut asta :)
cat priveste acel "nu-stiu-ce" care ma face sa revad filmul, s-ar putea sa ai dreptate...chiar daca, dupa mine, "sexy" nu e chiar cuvantul potrivit...e mai mult decat "sexy"...

Anonymous spunea...

da, e... un erotic de moda veche, asa, dar tare pagan si degraba sculator de simturi...

si mie imi place sa revad filmul, dar ma face sa ma simt de 100 de ani literalmente, ceea ca ma perturba psihic. e ca niste universuri paralele (un "demult" si un "acum"), dar care coexista cumva in capsorul meu, de unde senzatia de deruta emotionala :P ma rog...imi da o senzatie ciudata, de ameteala, ca atunci cand m-am intors dupa 17 ani la gradinita unde am studiat si totul era neschimbat. weeeirdo :)