Culmea amabilitatii...



...deci dupa ce m-a vazut "chinuindu-ma" (m-a lasat o perioada de timp sa ma chinui, oare de ce??!!) domnul Daniel a luat singura decizie inteleapta care se mai putea lua in cazul meu, anume aceea de a-mi trimite un mail. Am si eu dreptul la niste intrebari? Cam de cand ma observa domnul Daniel ca ma "chinui"? Alte amanunte legate de platile mele are? Daca tot s-a decis ca singura solutie pentru usurarea mea rapida este Home Bank-ul ala, de ce nu mi-a spus-o de la obraz, mai din timp, sau un SMS acolo pe telefon, ca stiam ca asa (se) procedeaza; mai evitam din chinuri, probabil...In rest numai urari de...bine!

2 comentarii:

Bazilide spunea...

Adica tu nu ai Internet Banking? Te pasioneaza sa pierzi timpul prin filiale de banci, in discutii cu functionari nemultumiti si frustrati...

VORBARETU' spunea...

@bazi: evident ca am... :))