De azi sunt...oficial sunt...

"...da, imi place sefu'companiei si doamna care face reclama la bucatarii - vreau sa-mi refac viata cu ea .
si il iau si pe petre!"
-----------------
2008/4/23
asa...buuun, te-ai decis? deja...


Dragilor si draghelor, chiar asa, adica am fost pusa pe verde...offf, si pentru cine??!! Simteam io ca ceva "scartaie"...
:))))

25 de comentarii:

VORBARETU' spunea...

acum, daca ma uit mai bine la sefu companiei, este chiar dragutz si as putea sa-mi refac si io viatza...in fine, Doamne iarta-ma in Saptamana Patimilor!

Drace spunea...

...ai citit la "about", i-au facut mobila lui ceausescu, normal cu asa model, am sa o contactez pe mirc la sectiunea mobilier birouri.

VORBARETU' spunea...

@lep: uite asta nu am stiut...simteam io ceva; cat despre el, spun adio orcarui trubadur in viata mea...doar cand ma uit in ockii lui...ce mai conteaza c-am primit verde?

Backbonee spunea...

hmmmmmmmmmmmmmmmmmmm...

VORBARETU' spunea...

@back: chiar ma-ntrebam pe unde esti... :)

Backbonee spunea...

sunt omniprezent... numai ca blogul asta mi-a smuls si o onomatopee scrisa :D Sper sa nu ti se traga de la micul programel ce trebuia sa fie gata intr-un weekend.

VORBARETU' spunea...

@back: si uite cum, dintr-o data ai devenit suspect! esti cam bine informat pe latuta de IT... :)

Backbonee spunea...

Azi accept sa fiu suspectul de serviciu, nu ca nu ma-as fi gandit weekendul asta la CCNA-uri, CCNP-uri si lista poate continua :P .. dar stai linistita ca sunt doar un afon cu vocatie de cunoscator :P

VORBARETU' spunea...

@back: stai bine...unii nici macar asta nu stiu: cine sunt :)))

Backbonee spunea...

Sa rad sau sa plang :D

VORBARETU' spunea...

un bun patriot...sincer...ar plange... :)

Backbonee spunea...

Mai nu stiu cat de patriot sunt ca nu prea merita patriotismul asta.... dar sunt loial :D

VORBARETU' spunea...

adica ...esti credincios? :)))
mai nu-mi spune asa ceva...ca nu am sa te cred!

Backbonee spunea...

sunt mai mult pacatos decat credincios dar loial tot sunt :P

VORBARETU' spunea...

@ eh...tot e bine mai...dar nu renunt la sefu-firmei, imi place mustata ;)

Backbonee spunea...

La mustata nu ma bag dar nici in bucatarie nu mai intru :P

VORBARETU' spunea...

nici io n-as intra..in fine...

Backbonee spunea...

eh macar suntem si noi de acord intr-o privinta...

VORBARETU' spunea...

da' io nu-mi amintesc sa ne fi certat vreodata
btw:eu am deja bilet la metallica! :))te sfatuiesc sa nu0i pierzi, e pacat...imbatranim :)

Backbonee spunea...

nu ne-am certat ..inca...eu nu am luat bilet dar o sa imi iau..cel putin eu i-am vz live in Ro :P

VORBARETU' spunea...

la cometariul cu nr. 20 ne oprim. deci ne oprim. am zis-o... :)

ameţitul spunea...

22, na...
ăla e Howard Stern reloaded :)

VORBARETU' spunea...

@ametila: e f sexy... ;(

Anonymous spunea...

cer permisiunea de a te avea in ym listu meu.
tu ma vrei?

jez ;;)

VORBARETU' spunea...

okdk, iti las mesaj in pagina daca te gasesc... :)