Fiecare padure cu uscaturile ei...am mai spus-o

Ofiter de politie român, arestat dupã ce a fost prins furând haine dintr-un magazin din Austria

BUCURESTI (MEDIAFAX) - Un ofiter de politie român si sotia lui sunt cercetati în stare de arest preventiv pentru furt calificat, dupã ce au au fost prinsi furând articole de îmbrãcãminte din magazine din Austria, potrivit Ministerului Internelor Si Reformei Administrative.Ministrul Internelor si Reformei Administrative, Cristian David, calificã situatia ca fiind "de netolerat", cu atât mai mult cu cât românul face parte din corpul ofiterilor de politie, iar prin fapta sa "a încãlcat grav valorile si conduita profesionalã care trebuie sã caracterizeze un politist".

Dupa cum vezi FUA, eu postez stirea asta, pentru a nu-mi da tu un link cateva minute mai tarziu si a ma-ntreba: "Asta ce mai e, madam?"
Ei si? Ti-am mai spus, fiecare padure are uscaturile ei...

4 comentarii:

GNU spunea...

:))
1000 de ani ii trebuie militiei romane sa-si schimbe imaginea. E prea mult putregai in padurea aia. Trebuie una noua. Terenul trebuie arat si semanat. Nimeni si nimic nu poate schimba parerea contribuabililor despre aceasta institutie cangrenoasa

VORBARETU' spunea...

ce spuneam? :)))
in fine, e de un mare rahat treaba asta...tzoale mai frate?! :)

"...poate au avut un moment de ratacire...etc"

MeSSeR spunea...

La furat de haine zici? Asta înseamnă că s-au săturat de uniformă, nu? Afară cu ei! :)

VORBARETU' spunea...

@messer: uite la asta nu m-am gandit...
revin la ideea "unui moment de ratacire..." :)