Formatting "underslash"...

Omul cat traieste invata...Uite, azi am aflat un termen nou de la un coleg. Eu auzisem de underline, underscore cand vine vorba de formatarea textelor. Dar uite, de underslash nu auzisem...Am stat si m-am gandit io, dupa atata amar de vreme, sa nu stiu de underslash...? Cand mi-a mai trecut supararea pe "mine insami", am inceput sa ma gandesc la cum ar arata un text formatting underslash...

/_/ Vedeti, nu-mi iese :(
Daca reuseste cineva sa-mi spuna si mie cum e cu underslashu' asta! :))

2 comentarii:

Backbonee spunea...

Dar underlife dupa calculatoare exista? In alta ordine de idei cica si Bon Jovi e pe lista de concerte anul ats undeva cu o zi inainte de Metallica... ce an plin de evenimente

VORBARETU' spunea...

incep sa ma gandesc ca e sfarsitul lumii...