Pentru Eftimie si mai stie el pentru cine...

crede-ma eftimie , nu am gasit altceva! dar il meriti!
te rog urmareste trairile acestui demi-gutza...fascinant, orbitor!

acum sa revenim, nu stiu cine e individul, dar sa stiti ca m-a marcat; si recunosc asta cu mana pe inima...atat de tare...
Doamne, nu eram io incarcata cu gandurile mele? Mi-l mai pusesi si p-asta pe suflet...of-of!

"Numai de tine imi amintez...."

totusi un miniupdate (printre suspine):
ceea ce nu-ntelegem este urmatoarea rima

"Numai de tine imi amintez care ar merge cu...
Cum am putut sa te iubez" ....

nu ?! :)))

13 comentarii:

Radu Eftimie spunea...

:))))))))))))))))) bai, n-am ce dracu' sa mai comentez. Sau cum ar spune traitoru' de sentiment, "m-ai facut pushtoaico cu faza asta". :))))))))))))))

VORBARETU' spunea...

pentru ca meritati! ;)

Radu Eftimie spunea...

ok, aveti si dvs dedicatie la mine pe blog :))))))

VORBARETU' spunea...

vai de capul meu, nici nu-ndraznesc, in fine, sa vedem...

VORBARETU' spunea...

vai de capul meu...m-a prins...sa-mi revin! uffff!

DeMaio spunea...

Doamne, ăsta este ăla de tot m-am rugat să moară în timpul interpretării sale bucal-instrumentale, dar n-am avut noroc de aşa ceva...
Regret şi în ziua de azi, o să mă mai uit pe YouTube, poate până la urmă avem noroc.
Auzi, voi realizaţi că individul acesta se va înmulţi?

PS - Offtopic, you're on my blogroll :)

Backbonee spunea...

OMG...

VORBARETU' spunea...

@demaio: e pentru eftimie, sa se spele pe cap cu el, o merita...ai vazut ce mi-a facut :)
off: si ce-ai cu baiatu' daca e manat de sentimentu' lui cel mai pro-fund?
n-ai vazut ca inima lui "plangeaza" pen'ca "iubeaza..."
DOAMNE AI MILA SI NU NE UITA!

VORBARETU' spunea...

@back: stiu ca te off-tici :))))

DeMaio spunea...

Să ştii că eu nu am nimic cu el, doamne fereşte. Chiar îi respect sentimentele şi mă ofer să i le mân cât mai repede cu putinţă dacă vrea, doar să aleagă el cu ce şi în care direcţie.
Dar, mă rog, poate că sunt eu prea rău :d

PS - M-ai prins! :))

VORBARETU' spunea...

@demaio: nu puteam sa ma insel... :)

306 spunea...

Cum se pregateste, concentrare totala inainte de a ajunge in punctul culminant al momentului artistic. ...probabil sufera omu` pe plan sentimental si isi ineaca problemele in "videoclipuri"...dedicate Mercedesei ...bineinteles.

VORBARETU' spunea...

@306: eh, acum intelegi de ce Petrika e un "artist american"??!!