Si baietii plang...sau mic tratat de sanatate

S-a constatat ca si viata barbatului este dominata de…cicluri. Ciclul burtii, al caderii parului, activitatii sexuale si ca la barbati, fenomenele fiziologice repetitive isi reincep un nou ciclu dupa…24 zile! Deci am putea vorbi de un sindrom pre-… si la barbati. Sa nu care cumva sa credeti ca daca ciclicitatea are 24 de zile la barbati, s-ar manifesta mai “lin”. Simptomele sunt neplacute si extrem de variate, de la exprimarea exclusiv in limba chineza, pana la incapacitatea totala de a relationa si exprima coerent in limba nativa cu toata simptomatologia aferenta: crize de “isterie”, agresivitate, contorsiuni, “spume la gura”, “dispari din ochii mei”, “sa-ti cauti de lucru”, etc... Individul se uita in ochii tai, iti cere ceva, dar nu se poate exprima. Il intelegi si-i intinzi o foaie de hartie sa-ti deseneze. Se uita la tine speriat, gandeste daca e bine sau nu sa o apuce si brusc, sare la alta problema existentiala, intrebandu-te “cu ce te ocupi si ce-ai facut in ultimii 5 ani?” In aceste momente, cu siguranta sunt victimele unor episoade de tip amnezic si este bine sa le reamintiti locul si momentul zilei precum si faptul ca inca sunt intr-un spatiu public. Dealtfel, simtul ratiunii dispare, barbatul se expune inutil, dezenergizarea este totala. Cercetarile efectuate pe diferite populatii au aratat ca este si perioada cand sotiile acestor barbati ("la ciclu") se culca mai devreme, sunt in delegatii sau “se cer” in delegatii. Dar sa revenim. In momentul atacului vocea li se subtiaza (o alta asemanare cu simptomatologia feminina), dar ca noutate, podoaba capilara are tendinta de a se ridica, cu toate eforturile facute pentru a o readuce “cu picioarele pe pamant”. Episodul convulsiv debuteza brusc, tablul poate fi "zgomotos" fiind necesara deseori interventia persoanelor competente. Practica o arata, credeti-ma, ca in astfel de crize niciun argument nu li se pare valid si pe fondul unei demente totale, exista riscul unor accidente pe termen lung.

Doamnelor si domnisoarelor, cunoscund toate acestea, poate vom reusi sa fim mai ingaduitoare, nu-i asa, doar stim cat e de greu…


In incheiere, sa ascultam impreuna, ce altceva decat Holograf, Si baietii plang…cateodata…insa, mare atentie, "cand nu-i vede nimenea…"
;)
Multa bafta!

8 comentarii:

Drace spunea...

lasarea burtii, caderea parului,etc sunt efectele secundare ale purtarii pe timp indelungat a chip(iului),la aparitia acestor fenomene neplacute se recomanda consultarea medicului sau a farmacistului...

DeMaio spunea...

Acum, na, nu am mai râs atât de vreo două săptămâni, aşa că trebuie să-ţi mulţumesc pentru lacrimile pe care mi le şterg, că tot se zicea că plângem.
Cu ridicarea părului însă stau prost, adică aş putea spune că nu s-a întâmplat asta ca urmare a ciclului prin care trec, ci după ce am ascultat Holograf-ul. E de bine, e de rău, ce mă fac eu cu simptoma asta? =))
Weekend plăcut să fie, ca să zic aşa :))

VORBARETU' spunea...

@lep: Dar e trecator, nu?
Nu de alta, dar stiu ce plete ai! :))

VORBARETU' spunea...

@demaio: bravo frate, unii se bucura cand altii trec prin "perioada"...
btw: eftimie o avea? :)))))))
(o merita, m-a urmarit cu Loganu'! era randul meu!)

DeMaio spunea...

Nu se ştie, dar parcă m-aş risca să aflu :)) La Eftimie mă refeream...uite că tocmai îmi pun o întrebare...oare ce reacţie ar avea dacă l-aş suna să-l întreb dacă are perioadă?
Ah...răul de mine :)

VORBARETU' spunea...

@demaio: ne omoara. atat.

Iris717 spunea...

Multumesc ca mi-ai spus. Nici nu stii cat de mult aveam nevoie sa aud asta. Acum imi explic eu de ce momentan sunt la cutite cu un coleg de serviciu cu atat mai mult ca nevasta-sa e plecata in Spania de o luna si la servici, amanta tot ii face crize de gelozie.

VORBARETU' spunea...

@iris: daca ai fi stiut, priveai altfel pe bietul om...si ei sunt (tot) ai nostri; cu intelegere, compasiune, empatie si multa, muuulta rabdare lucrurile se pot aranja; pentru asta trebuie sa existe un minim de feedback din partea subiectului; totusi, nu orice retard are o scuza: e la "ciclu"!