Ziua sanatatii la sate sau O tensiune avem fiecare...


Am hotarat ca prima zi a Pastelui sa o dedic sanatatii; cum s-ar zice, sa-ncep cu dreptul... intentiile mele au fost onorabile, insa rezistenta la schimbare din mediul rural cat si "ifosele" pacientilor m-au adus uneori, la exasperare... Iata cativa din pacientii mei: catelul Falemi (?!), nea Gheorghe, pisica Margareta (f. stresata) si moshu' (cel cu baston). Data viitoare imi aleg alta zona socio-geografica, undeva in Ardeal! Ce-a iesit, urmariti in cateva instantanee... :))

4 comentarii:

Mague spunea...

la ce draq ti-o fi trebuit tensiunea lor?! trebuia sa le lasi tensiunea...
te-ai ingrasat...arati mai bine!
si ce blanita kitschoasa ai!!!!

Iris717 spunea...

Daca vii prin Ardeal, anunta-ma, poate ne intalnim sa-mi iei si mie tensiunea si sa te intampin cu niscaiva slanina cu ceapa.

VORBARETU' spunea...

@iris: vin mai...dar nu mai iau tensiuni frate ca mi-ajunge... :))

VORBARETU' spunea...

@FUA: da-mi premiul!
da, m-am cam ingrasat...nu-i bine, luam masuri!
blana e "rurali stail-(less) araund ;)
recunoaste ca ma incadrez perfect in peisaj...uite-te doar la Falemi ce fata are...
bai, si tu in loc sa ma lauzi pentru initiativa mea "de la sate"... :)