Acronime cu semnificatie

La politica nu ma pricep, deci nu ma bag. Tot ce stiu e ca urmeaza alegerile si ca abia astept sa se termine cu bine toata acesta manifestatiune. Din bogata oferta electorala nu reusesc sa retin decat cateva acronime… si asta nu intamplator, ci pentru ca daca va aduceti aminte v-am povestit candva despre legea semnificatiei: retinem acele cuvinte, fraze, evenimente, momente, etc. care au semnificatie pentu noi, care reprezinta ceva, care ne privesc intr-un fel sau altul.

Uite, io am retinut acronimul PNG, legat de numele lui Mariusu’, baiatu’ care ma ajuta la tara la sapatul santurilor pentru apa, hazna si toate cele. Dar nu pot sa-l iert ca de aproape o luna ma tine fara capac la fosa septica... Deci, legea semnificatiei… "de ce" o sa intrebati? Pai, foarte simplu: mariusu’ (cu U la sfarsit, c-asa-i zic ceilalti consateni) intrebat de ce nu mi-a adus capacele la WC-u si la apa, desi i le-am platit in avans cu o luna, mi-a raspuns intr-o maniera “motivational-electorala” : “Pai domnita, credeti-ma ca nu am avut timp, candidez consilier din partea PNG…la Primarie, aici in sat!”

Pai spune asa mariusule, tata…

Niciun comentariu: