Dar oare pe spate ce-o fi scris? :))


11 comentarii:

VORBARETU' spunea...

@anonim: ai idee ce scrie pe spate?
FBI/SCI/MI/CCI/etc... :)))

Drace spunea...

pai daca e cowboy (vacar) pe spate nu poate scrie decat JR, jandarmeria rromana!

Backbonee spunea...

eu cred ca scrie... to be or not to be.. :D

vorbaretu' spunea...

@leprosy: observatie valabila pentru o categorie muuuult mai ampla...

vorbaretu' spunea...

@leprosy: observatie valabila pentru o categorie muuuult mai ampla...

Un om...normal spunea...

Oare scrie MUUUU? :))

VORBARETU' spunea...

@normally: cred ca nu...

VORBARETU' spunea...

desi intrebarea era adresata anonimului dintr-un post anterior pentru care autoperfectionarea profesionala se contorizeaza in numar de unitati hdd,dvd/MothBoa/etc. vandute la pret de dumping (si oare nu are dreptate? nu e un mod de a face bani? si banii nu aduc fericirea? si fericirea nu e forma a dezvoltarii personale?, pentru ca nu a raspuns, el atotstiutorul...va spun eu ce scrie pe spatele tricoului: BOU!

Drace spunea...

ceea ce face anonimul se numeste promotie hard, cam ieftin totusi!

Iris717 spunea...

Fantastic mai Vorbaretule, iar mi-ai luat-o inainte, si eu tot BOU am vrut sa spun :)))

VORBARETU' spunea...

@iris: te mira ceva???