Deep (deep) Purple



La cata agitatie e zilele-astea prin oras, eu zic ca un pic de culoare (purple!) ar schimba un pic atmosfera...ori am obosit prea tare, ori am inceput sa am halucinatii vizuale, ori nu mai stiu... pe peretele gipsy-florariei din Iancului, un afis gipsy-electoral ne cerea sa-l sustinem parca pe un nene X-ulescu, zis si ... Celofan ?! Nu am nimic impotriva, chiar sunt curioasa ce oferta electorala ar avea domnul respectiv, dar parca totusi simt nevoia unui very deep, Deep Purple!
Enjoy! Mai e un pic...

3 comentarii:

Magus spunea...

parpălii nu preau m-au miscat...nu stiu de ce! rareori cand ii ascultam, bagam caseta "live in japan".

VORBARETU' spunea...

pe mine ma misca uneori piesa asta...restul, asa-si-asa; da recunoaste ca nu-s de aruncat...

Magus spunea...

desigur, nu-s de aruncat. isi au locul lor in istoria, in evolutia muzicii!