Elevii de la „Tudor Vianu“ au cucerit NASA cu ideile lor

Cand aud stiri ca astea creste inima-n mine, pentru ca mi-aduc aminte de dascalii mei din Vianu... ce timpuri, ce oameni, ce materii. Dar si ce pauze, prin padurea si parcul de langa liceu unde am chiulit (ca sa fumam prima oara...ce naiba era in capul meu?!). Apoi terasa Doina, o minunatie, la o aruncatura de bat de liceu... cat despre placintele cu branza din P-ta 1 Mai, nu vreau sa mai vorbesc... dar dincolo de toate sala de sport, laboratorul de info si dascalii pe care i-am avut...
Trec anii.

8 comentarii:

DeMaio spunea...

Şi nu mai vin. Anii. Deşi eu nu aş spune că-i regret foarte mult pe ăia din Caragiale :)

VORBARETU' spunea...

ehe, eram cam vecini demaio...de chiulit pe unde?! :)

Iris717 spunea...

Acuma chiar m-ai facut curioasa referitor la varsta ta, nu de alta da pe cand eram eu la liceu mate-fizica era maximul, nu exista informatica (cel putin la noi in oras nu)

Iris717 spunea...

...bine, am facut ceva specialitate...matematica aplicata in tehnica de calcul...

VORBARETU' spunea...

@iris: Liceul de Matematica-Fizica numarul 1 Bucuresti, cu profil Informatica (ulterior Vianu)! Terminai liceul si erai deja pe 3 sferturi injener de sistem, programator, analist, retelist, etc. Daca mai faceai si studentia in domeniu, erai 100%!Multumita? :))))

VORBARETU' spunea...

daca nu o luai razna intre timp... :)

Iris717 spunea...

pai nu-s multumita, inca n-am aflat varsta,da stiu eu, mai fac ceva sapaturi si artificii de calcul si tot aflu cumva :)

VORBARETU' spunea...

o stiai candva mai...tot aia e! :)))