Fata de cele raportate, rog dispuneti pacea in sufletele noastre

Daca o zi de toamna mult prea calda nu mi l-ar fi smuls de langa mine, azi ar fi fost o zi foarte vesela. Asteptam luna mai pentru ziua de 14. Era ziua lui tati. Si era tare frumoasa. Mama facea mancaruri bune, prajituri, tata era asteptat si masa din sufragerie isi avea rostul ei...

Mi-e tare, tare dor de dvs. domnule general...asa ca:
Fata de cele raportate, rog dispuneti odata pacea in sufletele noastre ramase pustii...
Cu dragoste,
Comisar Dan.G

7 comentarii:

Iris717 spunea...

Dumnezeu sa-l odihneasca si...nu mai stiu ce as putea sa-ti spun.Mi-e foarte greu sa ma pun in locul tau si sa inteleg ce poate sa simta cineva cere a ramas fara ambii parinti la 27 de ani.

VORBARETU' spunea...

mama s-o dus dupa tata, dupa 2 ani... au fost doua lovituri de seceta la momentul ala...dar viata merge inainte

VORBARETU' spunea...

seceta, secera...

Iris717 spunea...

Se spune ca cei care s-au iubit mult si au trait mult impreuna nu supravietuiesc mult unul celuilalt, dar sunt sigura ca acolo unde sunt ei, sunt foarte mandrii de tine. Eu una am o mare admiratie pentru tine si stii bine ca ti-am mai spus asta inainte sa aflu aceste parti triste din viata ta si imi amintesc bine deasemenea ca ti-am spus ca simt ca in spatele veseliei si glumelor tale se ascunde ceva trist.Iti doresc sa reusesti sa ramai tot asa ca si pana acum si sper sa ne intalnim candva sa te srang tare , tare in brate ca pe copiii si pe pisicuta mea :)

VORBARETU' spunea...

@iris: iti multumesc mult...alte cuvinte nu-si mai au rostul

dar "revenind"...de ce nu te faci tu "psiholog pentru psihologi"? :)
empatie cat cuprinde, rabdare asisderea...ma gandesc ades la situatia (penibila-oare?) cand am si io nevoie de un "sfatuitor" (psiholog, psihiatru, consilier...)

Iris717 spunea...

o sa ma fac, o sa vezi tu ca o sa ma fac... :)

VORBARETU' spunea...

bafta ma, iti tin pumnii!