I don't know, maybe the students!


motto: o baba, intrebata: cine va strange recolta, raspunde: I don't know, maybe the students!
da, ati ghicit... asta este anti-motto-ul; pentru mine, cel adevarat este altul; poate asta: "cine nu are batrani sa-si cumpere"

Si acum stirea: "La două săptămâni după inaugurarea clubului pensionarilor din Braşov, peste 100 de persoane s-au înghesuit să se înscrie la cursurile de internet oferite de acesta..." (Ev.zilei-marti 13 mai)

Unii au reactionat rautacios, sanctionand pensionarul aflat oricum in deriva sociala prin perceptia sa ca e inutil in acesta lume. Nu mi se pare corect, acesti oameni au avut macar intelepciune de a ajunge batrani. Cati dintre noi vom ajunge ca ei? Putin probabil sa estimez o cifra buna, mai ales in aceasta sumbra dispozitie de mijloc de saptamana, in care nu am mai avut puterea sa deschid nici macar TV-u'... Oricum, era prea mult...
Ne-auzim in zile mai bune! Multa bafta!

11 comentarii:

Backbonee spunea...

Gand la gand cu bucurie ca sa zic asa.... nu stiu exact continutul blogului dar poza a declansat pofta de tastatura. Ieri, alergand prin oras, pe la praz, printr-un trafic, infernal si un inceput de canicula, (cel putin in masina), am zarit, in timp ce asteptam la un semafor, o ceata de batranei jucand la umbra table si remy. Am fost o fractiune de secunda atat de invidios... Dar mi-a trecut repede, eu inca mai pot ingurgita cantitati mari de whiskey si dansa pe suie in cluburi :D

VORBARETU' spunea...

@ si cat crezi ca va mai dura? :))

Backbonee spunea...

Pana ma insor :D

Magus spunea...

@backbonee, tare!! :)) dar altfel spus: sad but true!

@varbaretu', vino sa-i vezi si pe pensionarii mei. stii unde sa-i gasesti!

VORBARETU' spunea...

@back: mda...

VORBARETU' spunea...

@magus: evident, they're in my habit! :))

Backbonee spunea...

Hai mai ca schimb prefixul luna viitoare si inca nu m-am hotarat sa ma insor deci aviz pensionarelor :P

VORBARETU' spunea...

@back: geronto... sau cum se numea anomalia aia? :)))

Backbonee spunea...

Dom' comisar! Sa traiti! Permiteti sa raportez: ati inteles putin gresit... :P... am inteles sa traiti! organul nu se contrazice! Ma duc sa bobinez 10 ture te birou :P

VORBARETU' spunea...

back: executaaaaarea!

Backbonee spunea...

Gata! Nu mai execut nimic ca am obosit..