Leacuri batranesti

V-am mai spus: nu fac politica. Nu ma pricep si gata. V-am mai zis si cum retin unele acronime semnificative. Insa uneori este adevarata si asta: “daca nu ma vreti voi, eu va vreau"…sau stai in statie la autobuz si trezesti cu dl. Orban in brate, in 5 exemplare, mirosand proaspat (ce-mi place mie mirosul asta!) a vopsea de tipar. Protestele tale cum ca nu faci politichie sau nu ai voie sa cari greutati nu au nicio importanta. Degeaba spui: nu stiu cu cine votez, ca in secunda doi esti tras, agatat si trecut pe lista din vreun cort fara sa ti se fi dat mielul de rigoare. Apoi, in calitatea mea de proaspat intrat in randurile reumaticilor abarticulari (e adevarat, forma pe care o fac persoanele mai tinere si sportivii –sic! :) ) nu pot sa va recomand decat cel mult, cateva chestiuni a caror eficacitate am testat-o deja, ca de exemplu o frectie buna la un picior de lemn!
Deci, multa atentie!

Niciun comentariu: