Pacate si...pacate

Un pat de spital, o canapea la usa unui cabinet medical, dar si…o carticica de rugaciuni…un tablou cunoscut, nu? Luam carticica si citim despre pacate si despre relele pe care le-am facut si din cauza carora am ajuns aici. Da, asa este…Din cauza acestor “pacate” am ajuns aici dar…printre pacatele la care trebuie sa ne gandim este si unul la care eu nu subscriu. Deci sa vedem despre ce este vorba:

“Ai omorat pe cineva?”/“Ai in casa carti pentru explicarea semnelor si a viselor, zodiace, carti de joc?/“Ai dorit boala sau suferinta aproapelui?”etc. dar si: “Ai fost la ghicitoare, vrajitoare, descantatoare, hipnotism?”…uite cu hipnotismul asta nu prea sunt de acord. Accept si apelez ades la virtutile tamaduitoare ale credintei si spiritului curat din lacasul datator de pace al sfintei biserici . Dar nu pot sa nu recunoasc ca din multe situatii limita am iesit prin autosugestie si tenici de autotrainig, de genul Schultz, autohipnoza, etc. E de inteles ca Biserica si vrajitoria nu vor ajunge niciodata la o intelegere, asa cum nu voi ajunge nici eu la vreo intelegere cu vecinii mei romi (partea femenina a shatrei) pe care mai nou, am vazut-o la OTVu, in calitate de invitata speciala pe teme de vrajitorie, descantece si deochi…dar cu sugestibilitatea nu-nteleg… Si am si carti acasa; multe, multe. Una din ele este asta… si e de capatai!

Uarning: era sa uit! studentii de la psihologie sa boicoteze cursurile de tehnici de sugestibilitate si autohipnoza, altfel cad in pacat! :)


3 comentarii:

Iris717 spunea...

Foarte simplu, si rugaciunile sunt tehnici de autosugestie, de aceea biserica nu accepta tehnicile altora.

VORBARETU' spunea...

@iris: BOR vrea sa detina monopol; cam atat...

Iris717 spunea...

indeed