Sport, tinerete, frumusete...

De regula nu stau sa astept la lift…daca e, bine, daca nu, o iau la picior in sus. Azi nush cine si ce facea prin lift ca prea se fitzaia intre etaje dubios, asa ca am luat-o pe scari. Pe la catul 3 sunt intampinata cu veselie de dom’ presedinte (al asociatiei de locatari):

“Ehehhe, tu si cu Paul Grigoriu ce mai mergeti pe scari! El dimineata, cand coboara, ca-i e frica sa nu intarzie la radio…”

Ironia sortii face ca eu si Paul Grigoriu sa ne fi intalnit pana acum doar in lift…Dar cred ca si atunci, ca si acum, ne grabeam la o “interesanta” sedinta a asociatiei de locatari anuntata din timp la avizier! ;)

7 comentarii:

Iris717 spunea...

Vaaiii...chiar stai intr-un bloc cu Paul Grigoriu? Asta inseamna sa locuiesti in Bucuresti. Mie mi-ar fi placut sa stau intr-un bloc cu Florian Pittis. (Oare el statea la bloc?). As fi facut eu ceva sa ne intalnim mai des...:)

Iris717 spunea...

Btw, si eu urc uneori pe scari pana la etajul 9 in general nu e nicio problema, depinde cu cate plase vin de la Real.

VORBARETU' spunea...

@iris: sa-i transmit ceva de la o fana de la Mures? :))))

Cezarito spunea...

scarile si berea calda sunt dusmanii USB-ului!

VORBARETU' spunea...

@cezarito: :)

Iris717 spunea...

pai spune-i ca de cand aveam 4 ani si nu puteam sa merg la gradinita si ramaneam singura inchisa in casa, matinalul sau mi-a tinut de urat. Stateam in pat si ascultam radioul. Nu prea stiam ce vorbesc ei acolo dar ascultam cu nerabdare sa mai vina o melodie...alte optiuni nu aveam, eram prea bolnava ca sa ma joc si muzica nu mai aveam ce sa ascult decat la pic-up, niste discuri cu muzica populara, romante, cateva discuri cu istoria Jazz-ului, Louis Amstrong, cateva discuri cu slagare cantate in limba romana cum ar fi "sugar baby love", ah da aveam un disc cu muzica indiana Narghita, asta l-am ascultat de nenumarate ori si unul cu un tip care canta "San Fracisco" dar nu era Scott Mc Kenzie, a da era Bobby Sollo si nu mai continui pt. ca nu vreau sa te plictisesc...dar ideea e ca am fost de foarte multe ori bolnava la pat pana pe la 10 ani si home alone...doar eu, radioul si Paul Grigoriu :))

VORBARETU' spunea...

@iris: bine ma, o sa-i spun...o sa se bucure, cu siguranta! :)