Urgente...


In drumul meu spre casa, mai nou punctat de mici escale Reuma-Spa macar de recunoastere, locuri de un pitoresc neasteptat imi ies in cale…Nu am putut sa ma abtin sa nu fotografiez petarda din imagine, mai ales dupa ce am citit, prin gard, afisul de pe frigiderul cu bere si sucuri…Clientela lacasului, dealtfel destul de pestrita si dinamica pentru orele 17, dupa o zi de munca, nu prea era afectata...in fond, mititeii erau preparati chiar in mijlocul curtii, asa ca afisul cu numerele de urgenta nu era pus intamplator acolo... ceva intrebari imi pun in legatura cu numerele de telefon din subsol...

Hai noroc!

5 comentarii:

Drace spunea...

haha, mai lipseste tonomatul de lumanari :)))

VORBARETU' spunea...

@lep: morbid angel la un mic si-o berica! ;)

Drace spunea...

mmm, suna genial!

Un om...normal spunea...

E tare aia cu Pompele Funebre :))

VORBARETU' spunea...

@normally: pe undeva oamenii au dreptate, se gandesc la orice...