Va invit la un reumatism abarticular industrial: UNHEILIG!

Pe fondul unor dureri atroce, in care lumea mea din gri a devenit neagra, asezonata din plin cu sfaturi din usi de cabinete de fizio-kineto-terapie de la cele si cei ce sufera cu oasele si nu numai, “de la 20 de ani maica”, m-am asezat linistita pe canapea, hotarata sa invat si sa infrunt viitorul…”asta este doar inceputul/si tu esti slabuta/e-he-he, sa vezi cand o sa iei de stomac, de diabet si de inima/pe ginerele meu l-a parasit curva aia, cand a vazut ca e bolnav/sa vezi cum am alunecat chiar inainte sa apara cele 2 curcubee, anul trecut…etcetcetc”

Dragii mei, e cumplit viitorul…Am ajuns acasa si am deschis computerul (nu inainte de a da pe la farmacie pentru a-mi procura antalgicele-analgezicele-anti-inflamatoarele-antiperiticele si anti-ce-o-mai-putea-exista indicate de d-na doctor) pentru a le pune pe masa si a le contempla… m-am saturat, deschid mailu’ si gasesc in sfarsit ceva care sa ma scoata din rahatul asta... E stirea ca “Dumitru Sohan, manager general al companiei KOMPAS EVENTS, ne-a declarat ca exista posibilitatea unui concert al trupei germane de industrial UNHEILIG in Bucuresti...”
Deci, cu rheumatism abarticular sau fara, este prima trupa adevarata de industrial care ne onoreaza…am asteptat atat pentru asta! So my friends, don’t forget about this: http://www.rockxpress.ro/index.html


4 comentarii:

Backbonee spunea...

Dar de Anathema la Preoateasa in weekend nimicuta, nimicuta?

VORBARETU' spunea...

nimicuta pana nu ne facem bine... :(

Backbonee spunea...

E grav..oricum surfcrowd-ul cica face minuni nu gluma..

VORBARETU' spunea...

@back: speram in ameliorari semnificative, macar pana la Metallica