Veniti cu noi, pe TVR2...Victor si Bobby Voicu despre blogging si presa electronica



Lucruri de bun simt, scurte si la obiect in seara asta la TVR2. Victor a punctat clar: presa clasica e pe duca iar Bobby Voicu ca se castiga, uneori binisor din blogging, cu exemple, chiar si de la Iesi... Adriana n-a vorbit in plus.
N-am poze, de aceea ma folosesc de imaginile (sur)prinse de unul din bloggerii ale caror nume poate trebuiau amintite: Zoso. Sau poate am prins doar a doua parte a emisiunii...? :)

9 comentarii:

Magus spunea...

cine-i aia de la Iesi?
vorbeam ieri cu un amic ce este stabilit de multi ani in canada. nu intelegea ce e cu blogaritul asta, ce vrea el de la noi. amicul meu petrece f mult timp online si a observat ca toti romanii o "ard in bloguri". i-am explicat: mircarii de ieri, cocalarii care dormeau in netcafeuri, sunt blogerii de azi! a inteles!

VORBARETU' spunea...

ai mai ca nu e chiar asa...sunt si bloguri interesante..uite, al tau de ex! :)

VORBARETU' spunea...

de la Iasi cica e un pustan de vreo 13-14 care face ceva bani de buzunar din blog...

Magus spunea...

una sunt banii de buzunar si alta e sa traiesti din asa ceva. si sa fii si interesant in rahatul pe care-l mananci. cand citesc un blog care nu e "de nisa", care nu e unul specializat, vreau sa "ma prinda". sa ma amuze. sa-mi spuna o poveste frumoasa!
uite, de ex Arhi. Spune banalitati, nimic iesit din comun dar le spune, de multe ori, frumos.

VORBARETU' spunea...

magus: intamplator imi place si mie Arhi...
dar chestia cu gusturile care nu se discuta, ramane in picioare...

Magus spunea...

chestia cu " gusturile care nu se discuta..." e una dintre cele mai mari tampenii. e o imbecilitate maxima.
ba se discuta. ca daca nu s-ar discuta, n-ar exista bunul gust ci doar prostul gust!

VORBARETU' spunea...

o sg. intrebare mai am: ce inseamna bun gust pentru mine, pentru tine, pentru nea vasile de la aprozar, pentru tusika cantitata, pentru sefu' de post de la Brosteni, pentru "ai lui stampilica" de peste drum...
si tu zici ca nu exista relativitate aici?

Iris717 spunea...

Cine-i Arhi? Da-mi si mie un link sa vad.

VORBARETU' spunea...

@iris : http://www.arhiblog.com