Votati starea de normalitate: AVULSED :)))

Ca tot suntem in plina campanie electorala si stiind lumea ca nu fac politichie, ci doar ma mai delectez cu cate o poza, un afis, o promisiune, un pepsi, un fursec, primisei spre delectare una bucata Norocel - Starea de normalitate pentru sectoru'2. Acuma ca sa fiu cinstita, mie mai mult imi placu tricou' si numele trupei de deasupra asa ca bagai pe youtube sa vedem ce putem afla cu Avulsed, despre starea de normalitate... :))))
Auditie placuta! Da' sa nu va speriati, sunt mai fiorosi ei, trebuie urmariti pana la final!



8 comentarii:

Drace spunea...

Haha, nu stiam ca il cunosti pe Dave Rotten, fiecare dintre albumele Avulsed ofera pe langa cd si o seringa ca bonus, al carei continut lichid este verde ca sectorul 2... in 1!

VORBARETU' spunea...

@lep: mda...sa lasam...oferim publicului partea frumoasa a actului artistic totusi; o mica cronicutza despre ei nu ar strica...sunt oameni care ar vrea sa stie cate ceva despre trupa; mersi :)

Drace spunea...

da, este o trupa "mare", pe felia lor sunt foarte cunoscuti, mai ales in state, desi sunt spanioli... eu ii ascult de prin '95, pe vremea aceea aveam o singura caseta demo "Deformed, Beyond, Belief", dar i-am vazut live abia acum 2 ani, intre timp ei scotand mai multe albume si diverse alte proiecte, turnee, am sa revin cu un articol detaliat despre activitatea lor, mai ales ca ii intalnesc destul de des pe la concerte, ei fiind promotori pentru multe dintre trupele locale.

VORBARETU' spunea...

@lep: multumim si pentru aceste informatii si va asteptam cu o cronica pe blogul dedicat :)

Drace spunea...

Done, mai doriti si altceva? :)

VORBARETU' spunea...

perfect, multumim foarte mult! Tiamat???? Nice!

Drace spunea...

Tiamat, Anathema :) ai ascultat Amanethes (ultimul Tiamat), am vazut ca are cronici bune... pe bloguri.

VORBARETU' spunea...

Am RAZBIT prin "intemeperiile sesiunilor" cu TIAMAT si AMORPHIS