If I promise not to kill you, may I have a hug?

Victor imi reaminteste despre un stil extrem de controversat la momentul asta: EMO style. Parerea mea: doar un curent la moda, cu influente tipice in muzica, vestimentatie, stil de viata... care poarta acelasi nume "criza adolescentei": "Sunt om ca si tine, am probleme ca si voi, am nevoi ca si tine tata, am sentimente ca si tine mama, am nevoie de libertate, dar imi e greu sa recunosc si nu o pot avea...pentru ca sunt dependent (material) de voi. Va urasc ca nu ma intelegeti, dar va iubesc si am nevoie de voi. Ambivalenta este viata mea."



7 comentarii:

Drace spunea...

If I promise not to kill you, may I have a hug? Yes, but... if you kill me, you can have a hang! :D

emo's sunt controversati pentru unii, nu cunosc multe despre ei, dar banuiesc ca au parte de aceleasi neplaceri pe care le aveam si eu acum ceva ani din cauza imaginii mele prea heavy... si acum, dar mai rar!

DeMaio spunea...

RSS-ul tău nu dă semne că ar vrea să conlucreze cu mine. Urât din partea lui, de altfel...

Despre emo...sincer, când o iei razna pe câmpii de bunăvoie, este mai greu să pot acorda o explicaţie logică. Criza adolescenţei? Posibil. Doar că nu cred...

VORBARETU' spunea...

@lep: pai asta spuneam si eu...
@demaio:...nu te lua dupa RSS-u... e nebun ala dom'le! :))
altfel, este criza adolescentei, numai ca in hainele timpului asta...
sau vrei niste poze cu mine la varsta lor?! :))

Magus spunea...

io vreau niste poze cu tine la varsta lor. m-am plictisit de cele de pe ogrish

DeMaio spunea...

Păi nu am cum să mă iau după el, asta pentru că nu spune absolut nimic, niciodată :)) Aşa că încerc să mă descurc singur :))

Despre ei, păstrez aceeaşi părere :)

VORBARETU' spunea...

magus: chiar am sa pun cateva, facute acum vreo 15 ani...socant a fost sa ma uit la ele, chiar azi...dar am promis ca o sa pun, o sa pun...mai tarziu.
btw: ai calitati telepatice? :)

Iris717 spunea...

ce-i acela ogrish?