Tarani onlain


Asa cum v-am promis pentru anul agricol 2008, aveti un plin plan salata, ceapa, marar, patrunjel, tarhon si alte verdeturi...100% productie proprie! Acriturile sunt in planul doi, adica eu! :)

btw: ma gandesc la o promovare on-line cat si la un e-comert, dar n-am gasit un nume potrivit... :)

27 de comentarii:

kapra spunea...

tzeapa: stevia aia creste spontan, nu a fost nevoie sa o semeni :)

rosii ai pus? ca m-am saturat de chestiile alea fara gust din turcia

VORBARETU' spunea...

@kapra: aveam doar o rosie, dar am primit recent o comanda speciala si-am mai pus rapid cateva straturi! :))))

Valix spunea...

lol
Stevie cu cap de mort! O fi Stevie Ray...

VORBARETU' spunea...

@vali: chiar el! ce-are? sau nu-ti place omu'?

Radu Eftimie spunea...

Bai vali... adica SRV? Mai, te iei de tata???

VORBARETU' spunea...

@radu: fara violenta va rog... :))
vezi ca taica-tu e bine... ;)

Drace spunea...

eu chiar as pofti la niste dragavei, ca de ananas sunt satul...

Inform SEO spunea...

taman am pus fasolea la fiert. o fac cu carnati afumati. carnati d'aia a la Remes. faci moarte de om pt ei.
ieri am fost la ziua fiului unui prieten si am mancat un ciolan facut la vatra si bograci. s-au servit asezonate cu triferment. pana la urma, cea mai buna leguma e porcu'

VORBARETU' spunea...

cam mancacios, mister inform...seo :)

Iris717 spunea...

adevarata mana cereasca pentru vecinii tai de pe diagonala ( asta in zilele cand nu esti acasa) :)

VORBARETU' spunea...

@iris: e mai dificil pana la mine; dar il au pe vecinu' de langa mine (de peste gard de ei)...mai o ceapa, o verdeata...trece vremea; mie mi-a cerut acceptul la dude ;)

Backbonee spunea...

Eu inca ma mai gandesc ce e cu capetelea alea de mort aka steagul piratilor din...gradina

VORBARETU' spunea...

@back: tocmai tu nu stiai...si vrei sa te cred, ai?! :)))

Backbonee spunea...

Eu sunt mic nu stiu nimic..astept sa fiu (i)luminat

VORBARETU' spunea...

@back: dar de emo-salata ai auzit??? :))))))))))))))

Backbonee spunea...

emo- salata?...mai daca e asa cum imi doresc eu atunci cumpar cu siguranta

VORBARETU' spunea...

@back: desi o salata rock cred ca te-ar aranja mai bine... :))

Anonymous spunea...

coana grazilea precupeata

VORBARETU' spunea...

@anonim: ce ip ai...i'm loving it! ;)

Iris717 spunea...

Iarasi incerc sa fac o ghiceala, anonim are acelasi IP cu ala, cu simbolul hedonismului? :)

VORBARETU' spunea...

@iris: ntz, asta e un ip smecher, pe care mi-l facuse cadou persoana si mi l-a luat inapoi cand a plecat! :)))))))))))

Backbonee spunea...

inca astept salata rock.... tre sa ma conving nu de alta(my middle name is Toma)

VORBARETU' spunea...

2back: cu atentie marita ai sa o zaresti tu intr-un fel! :)

Backbonee spunea...

De asta imi era teama..ca o sa o vad itr-un fel..daca e felul meu ... uffffffffff

Valix spunea...

@radu: ala care iese din poza e un Strat, asa ca nu e numai tata lu' matale.
@vorbaretu': ba imi place, am toata discografia.
@backbonee: ce ochi ai, dom'le!
eniuei, sper ca vorbaretu' nu recolteaza (legumele) cu coasa...

Iris717 spunea...

Pai sigur ca a luat IP-ul cu el daca nu i-ai cantat si tu ca aia de la Judas Priest ..."now you leaven/ oh , please don't take it al away"... :) http://www.youtube.com/watch?v=elwveqy4RnQ

VORBARETU' spunea...

@vali: te felicit, ai gusturi!
@iris: niste ....auzi, sa-mi ia IP-ul inapoi :(
@back: :)