Targoviste - oras adancit in istorie




Targovistea e la 25 km de satul meu. Numai bine de-o iesire, spre chindii, cand arsita domoale. Zis si facut, cu motivatii onorabile, de a vizita obiectivele turistice din zona, Curtea Domneasca, Mitropolia, Muzeul Politiei Romane, parcurile sau pur si simplu o plimbare pe bd-ul Castanilor. Seriozitatea mea auto-impusa mi-a disparut rapid la primele semne ale "civilizatiei". Batranul oras e invadat de supermarkitzuri, praktik-ersi, kaufland-ersi si alti d-astia. O alta specialitate "traditionala" a targovetilor, shaorma, dateaza probabil de pe vremea Batranului Domn Mircea sau, mai degraba, a nepotului sau Vlad Tepes... Nu ma-ntrebati de ce... :)) Cat priveste fantezia targovetzilor in a-si alege denumirile si firmele la pravalii, va las pe voi sa ghiciti din fotografiile alaturate. Seara "onorabila", s-a sfarsit intr-un stil la fel de onorabil, intr-o terasa decenta dealtfel, printre microbisti, fum de tigara, "hai Romania!", "da-te ba dracu, pe cat facem pariu ca batem cu 5-0?", ...etc. Dupa aceasta escursie pot sa va spun ca pe terasa Afrodita puteti manca o pizza foarte buna, ca la Kaufland aveau un sortiment bogat de fructe, la Practiker nu am mai prins deschis dar shaormeriile sunt deschise pana spre miezul noptii... Despre parte cu obiectivele, "insa Doamne sa ne ierti..."
Poate data viitoare! :)
ps: era sa uit! mai pot sa va spun scorul: Romania-Muntenegru 4-0!


2 comentarii:

VORBARETU' spunea...

@iris: ;)

Iris717 spunea...

"...seriozitatea mea auto-impusa..."
:)))))