Ce mai face ieftimie?!

Deci ieftimie asta face de sarbatori; mi s-a parut mie ceva ciudat in ochi si in priviri, da' am zis c-o fi de la alcoale, cand colo, poftim! Bag pe gugal o cautare si... daca nu e prea lizibil va spun eu ce face ieftimie dragii mei: "sulltan colea with manana mantra, etzetera..." Cred ca este suficient (de regretabil) si in plus "poate dauna computerului dvs!"

Bravo domnule! Ai intrat deja in opozitie? Te-ai dat cu Sulltanu'...Deci sa nu va mire daca azi, maine o sa va auziti in urma "melcii vostri de ghiauri! " E ieftimie! :)))

4 comentarii:

B-Side Hand spunea...

=)))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Doamne!

VORBARETU' spunea...

@demaio: da' ce te mai mira ceva?! accepta adevarul! nici io n-am crezut...dar scrie clar! :))

Radu Eftimie spunea...

ma gandeam eu ca te-ai pus pe copt cate ceva, da la asta nu ma asteptam. Gata, m-ai dat in vileag, m-ai deconspirat. Asta-i viatza... Da, sunt sultan si sunt foarte bogat, doar ca nu doream sa se stie. Si mi-a fost si foarte greu sa trec de la sitar la chitara, dar m-am chinuit tocmai ca sa nu ma dau de gol. Un ban nu vezi de la mine, oricum :D

VORBARETU' spunea...

ehehe, sultan colea, acu' de sfarsit de alegeri si de anu' 2008, na-na...ca sa nu deconspir mai departe; adica ramane intre noi...daca e nevoie sterg postul ;)