Cum sa traim primejdios la CORA...


    Andrei face cumparaturi ca toata lumea. La supermarket. Si, aproape la fel ca toata lumea, traieste experiente ciudate la cumparaturi. Uite una dintre ele...

   Recunosc ca mi s-au intamplat si mie ciudatenii de genul asta, incepand cu refuzul d-nei de la casa de a-mi vinde produsul cum ca "nu are cod" sau alte motive care pe mine, client, nu ma intereseaza, pana la chestii de genul "aa, ala afisat e alt pret...!!??"

4 comentarii:

Adrian O. spunea...

Și eu am avut experiențe din astea: e ultima bucată și nu are cod sau preț pe ea, nu putem să o vindem că nu apare în rulaj, etc. De obicei îmi aleg altceva sau renunț, pentru că știu că nu este vina celor de la casă.

VORBARETU' spunea...

@normally: e cumplit de neplacut ca la casa, cu zeci de oameni asteptand, sa-nceapa o discutie de genul asta; esti tentat sa iei produsul sau sa il lasi si sa pleci cat mai repede, de parca TU ai fi vinovat (oamenii nu stiu ce problema ai de stai acolo de jumatate de ora, stiu doar ca nu esti ok si asta se vede in ochii lor). Sa zicem ca vrei sa pui capat scenetei si iei produsul la pretul abracadabrant...dar n-ai destui bani; deci cum e, e verde; si asta nu din vina ta

Ignat Andrei spunea...

Un scurt comentariu : nu ma intereseaza ca e sau nu vina celor de la casa : e vina magazinului in general - iar cel de la casa este un angajat al magazinului care, in relatia cu mine, este un vinzator ...

Si multumesc pentru post. O sa va tin la curent cu ce s-a intimplat ...

VORBARETU' spunea...

@andrei: nu stiu cat vom putea rezolva, dar important este sa existe riposta, reactie negativa in fata unor astfel de "intamplari" si asta poate conta.