La ceas aniversar...

Am vazut ca se poarta. Majoritatea purtatorilor de blog sa lase cateva cuvinte despre realizarile, esecurile de peste an. Nu stiu cui i-ar folosi genul asta de informatie, mai departe de mine ( ;) ). Mi se pare corect si suficient sa urez "La multi ani! si Sarbatori Fericite!" tuturor, dar sa-mi declar multumurile si/sau nemultumurile fata de ce/cat/cum am realizat sau ce/cum/cat voi realiza, deja cred ca nu mai intereseaza prea multa lume. Sau poate ca e doar un exercitiu de sinceritate in care nu ma implic suficient din vina mea (nu am puterea necesara) sau mai putin din vina mea...

Restul e...de bine: bradul impodobit, sanatate, sarmale, mirosul cozonacilor calzi, muzica, cei dragi in jur si tot ce va doriti!
LA MULTI ANI!

2 comentarii:

Ignat Andrei spunea...

In mod sigur te ajuta pe tine ...

VORBARETU' spunea...

de ce-ar fi asa? :)