Noapte buna!

     Presa a intrat deja in vacanta sau e la cura de slabire?  Dupa aceasta concluzie nu-mi ramane decat sa va doresc "Noapte Buna!"

44 de comentarii:

Anonymous spunea...

ah, perfect, ma duc sa ma culc si eu acuma

Anonymous spunea...

mai bine sforaiati in loc sa stati pe net bai anonimilor

Drace spunea...

Yuhuuu, .com, felicitari!

VORBARETU' spunea...

desigur, am 2 acum!

VORBARETU' spunea...

ce-mi plac mie comentariile anonimilor...dureroase, dureroase

Drace spunea...

Da, sunt uimit! acum comentez de pe blogspot...

VORBARETU' spunea...

"ideea", ca am terminat deja 4 clase...

VORBARETU' spunea...

oricum e ok, merg mana-n mana...asta il trage in replica; idea e ca nu stiu cat va fi asa

Drace spunea...

Haha, oricum de pe blogspot nu are cum sa dispara, ruleaza!

VORBARETU' spunea...

pai tocmai, nu pot pati ce-ai patit tu...asa ar fi logic

VORBARETU' spunea...

apropo, tu sforai mult? :))))
(apropo de post)

Drace spunea...

Ehhh, pe mine s-au facut teste :D acum imi merge perfect... dar cu o clona ee bine ca e ceva sigur.

VORBARETU' spunea...

deci nu degeaba am avut io visul ala...ma muncea ;)

VORBARETU' spunea...

acum, ca mi-am schimbat domeniul (numele) mai ca mi-as schimba si tema, ce zici? propuneri?

Drace spunea...

Apropo de post, cred ca da... cel putin in oglinda asa se vede! :)

VORBARETU' spunea...

esti vioi...imi imaginez c-ai venit de la munca! :))))))

Drace spunea...

Da, am venit de la munca, culmea si acolo am fost vioi, am avut chiar o zi foarte buna, asa ca sunt bine dispus.

Drace spunea...

Da, mai, eu am o tema noua si verificata, merge ceas! desi e cam serioasa, poate iti place totusi...

VORBARETU' spunea...

"desi e cam serioasa, poate iti place totusi"...
mda, ce sa mai zic acum, sa vedem :)

VORBARETU' spunea...

ehhh, uite vorba cu am intalnit si romani fericiti, nu e vorba-n van... :)

Drace spunea...

Pai nah, cam la ce teme infantile vad pe la unii bloggeri seriosi, imi e si rusine sa ofer una decenta ...

Drace spunea...

Mai, mie chiar mi-au luat interviu la "Am intalnit si romani fericiti" de la proTv, prin '95 inca eram in tara (cu 4 beri la bord).

VORBARETU' spunea...

hahahahaha! deci ca sa zic asa, te-au prins "in dispozitie" pentru emisiune...acu' ce sa mai zic de protv, am auzit ca au probleme si ei, ca si altii...cica ai inchis de prin reviste, le-au mai rarit...eu vad altceva

VORBARETU' spunea...

bloggeri seriosi? detalii, please! exemple!

Drace spunea...

Daca le e greu poate le fac eu cadou un domeniu pe blogspot, poate ajuta! :P

VORBARETU' spunea...

ai dreptate cu visul: am schimbat domeniul, am 15 comentarii...dar mai e ceva...oare nu visez? stiu ca m-am culcat de vreo 3 ore...

Drace spunea...

Nu dau exeple, ca pe urma cica vreau sa bag in seama ca sa-mi faca trafic, apropo, traficul tau unde merge acum; pe blogspot, sau pe punct com? :))

VORBARETU' spunea...

din orice pagina intru pe traffic de ex, ma contorizeaza. deci e un site replicat. atat

Drace spunea...

Daca e tema in culori e real, tu visezi alb-negru, ai uitat! :))

VORBARETU' spunea...

ultima oara am visat color pe la vreo 10 ani; dormeam pe o "haita" de giste care se certau...fulgi, chestii... :))))))))))
oricum a fost un cosmar

VORBARETU' spunea...

eu cred ca da...eu oricum le vad pe toate in gri, de la o vreme

Drace spunea...

E tare, nu dormi?

VORBARETU' spunea...

coshmar color cu bataie si fulgi de gashte...!

VORBARETU' spunea...

dar tu esti sigur ca nu dormi?

Drace spunea...

Mai, eu cosmar color nu am mai avut, de ci nu te invidiez! :))

Drace spunea...

Precis nu dorm, de vreo 3 zile beau numa' pecsi, si manac doar la servici sendvisuri de la automat, ca nu am timp sa merg la cumparaturi... de aici cred, pare ca sofarai mult.

Valix spunea...

comisare, cine iti face tie pozele alea misto?
uite, e nemaipomenita asta din header, cu munti, padure, apa, flori de camp, mai ca-mi vine sa ma intind fericit si sa trag un mic pui de somn in mijlocul naturii...

VORBARETU' spunea...

@vali: ah... am visat iar tema aia!! :))))

Valix spunea...

iti place sa faci schimb? :)))

VORBARETU' spunea...

de teme?

Adrian spunea...

io slabesc, fara sa sforai; fucking shit - vorba lu ala din batalionul disciplinar

VORBARETU' spunea...

@adi: tu slabesti gindind... ;)
mai rau la yoghinii

Magus spunea...

voi nu aveti iahumesanger?
eniuei, io sforai de rup. circul cu trenul pe distante mari si care necesita cuseta. va imaginati voi restul.

VORBARETU' spunea...

@magus: nu e ceea ce crezi... :)