politica adsense

Magu' e un baiat experimental, istet, adora Mac-urile, are blog mishto si reclama adsense pe el. La capitolul de ce are magu' reclama, treaba lui; vrea sa depaseasca criza in mod cinstit ;)La un moment dat aveam si o promovare adsense pe blog, ceva de de tipul "Garantat cu 6 cm mai, mai... and stuff, daca nu, primiti banii inapoi". Am renuntat... la Magu' e ceva mai finutz, ceva despre facial feminize :))) Chestia tare e ca el nu poate vedea ce reclama ii baga astia, fiecare-n tara lui. Din Spania de ex., se vede asa! :)))

7 comentarii:

Magus spunea...

google iti serveste anunturi in functie de continutul paginii pe care este afisat anuntul. pe o pagina despre...inmultirea viermilor lati, vei gasi anunturi care au legatura cu viermii, cu reproducere samd. din pacate la noi in .ro, treburili cu adwords-adsense merg cam aiurea. advartaizarii nu prea folosesc aceste tool-uri si nici google nu ofera posibilitatea exploatarii lor la maxim deoarece nu prea contam. acuma nu stiu care dintre cele 2 "entitati" (advartaizarii/agentiile pulii sau google) reprezinta cauza si care reprezinta efectul.

si nu ador macurili. nu obisnuiesc sa ma atasez de obiecte neinsufletite. sunt niste unelte care ma ajuta sa-mi fac viata mai usoara. au si ele bubele lor doar ca nu atat de multe si de suparatoare ca altele.

Drace spunea...

Haha, au schimbat reclama:

"Mujeres sexy en el chat
Iniciar ahora gratis ¡No necesitas registrarte!
www.sms-contactos.es

Anunţuri prin Google"

Dupa treaba aia cu facial feminize era urmarea lojica, mai ales in momentele astea de criza! :)))

VORBARETU' spunea...

@magus: gata, pana aci mi-a fost; offtop: deci mie-mi baga aia cu 6 cm pt ca asta era pe pagina, preponderent?? ;)


@drace: nu ma provoca... :)

Magus spunea...

pt ca in .ro nu exista suficienti jucatori adwords care sa acopere toate domeniile, toate nisele, uneori google serveste anunturi si aiurea. dar cum pe siteul meu sunt destule "organe", gaseste de cuviinta ca atunci cand intri tu, sa afiseze astfel de anunturi. o fi ceva semn...mesaj subliminal.
ai reusit sa vezi filmul "9 Songs" ?

VORBARETU' spunea...

@magus: cu facialu'? oh, nu, categoric no subliminal...
n-am vazut filmul, n-am "starea"; o astept :)

Stanjenel spunea...

An Nou Fericit! draga Vorbaretule.
Mi-a spus fiica mea ca-i place cum ti-ai facut blogul, mai ales pisoiul de la titlu :)

VORBARETU' spunea...

@iris: va pup pe toti si va imbratisez! Un An Nou si mai bun! :)