Un posibil studiu de caz...

Departe de a ma considera o persoana cu o viata plina, am zile-ntregi in care imi pun intrebari mai degrabe in hipo, adica negre, da' zic io ca-i mai bine asa decat sa umblu razand pe strada, imbratisand pe toata lumea si oferind pupi in stanga si-n dreapta, emanind gandire pozitiva.
Si departe de a ma considera o impatimita a Internetului, a jocurilor pe calculator and stuff, ma intriga un mic vis (probabil ca a fost el mai lung, dar nu mi-l amintesc in totalitate, mai ales ca eu nu prea visez si cand o fac e numai in alb-negru) despre...cum am pus eu pe blog un post banal si nici n-am apucat sa fac refresh la pagina ca se si instalasera frumos, prospete, negre (si bolduite, adica nedeschise) vreo 10-15 comentarii, ceva cam "a-la-zoso"( ;) ). Mai sa fie! O eroare blogger.com, cu siguranta, mi-am zis. Si totusi erau...Ceea ce ma mai intriga nu este ca erau 10 sau 15, nici ca erau noi sau vechi, nici ca era eroare sau nu de platforma blogspot, ci faptul ca pot avea asemenea vise...
Noroc ca nu se mai face psihanaliza azi, ca lui tata Freud nu i-as fi spus nimic...Il lasam sa se chinuie, afland el ce si de ce visez eu...ce naiba, doar pentru asta e Freud...Si probabil, dupa un indelung travaliu, de ani de zile, mi-ar fi spus si cheia: "Trebuie sa schimbi platforma de blog...sau macar tema!"

5 comentarii:

Valix spunea...

dap. faina tema. si poza. a, ca sa nu mai vorbesc de template, imi place mai mult cu posturile in partea stanga...
:)

VORBARETU' spunea...

@vali: ma gandeam io ca vrei sa te razbuni...de fapt de la asta mi se trage :))

Drace spunea...

Daca ma uit acum la cate comentarii ai la ultimul post, incep sa cred ca visul ala devine realitate! :)) brrrr! :)))

VORBARETU' spunea...

la 15 ne oprim, da? :))

Drace spunea...

... da, la 15, cred ca sunt vreo 30! :))