Primele impresii si ma duc inapoi

Nu pot sa va spun prea multe despre ce-a fost pana acum in Fabrica, c-am iesit afara la o gura de aer. Nu inteleg de ce nu se rezolva problema ventilatiei. M-am uitat dupa niste masti de gaze la gardero"p"a (asa pronunta Andrei, fostul sef de la Sport de la Curierul national, actualmente la VIP, spectaculoasa mutare, nu?) dar nu aveau. Sunetul excelent. Trupele suna cum trebuie (chiar si romanasii de la uarming). Am reusit pana acum cateva poze cu Das Ich. Vocalul si dancerul dau tot. Apreciez acest lucru. Stiu ca sunt aici sa-si faca meseria, adica sa faca un spectacol reusit. Acesta sa fie diferenta intre neamul lor si oamenii nostri delasatori si indolenti? Ce nu am inteles, sau poate asta este adevarata diferenta, e faptul ca la buda for ladies and gents tooo, peretii sunt din plastic transparent. Intrucat 2 persoane se aflau "la coada", iar alte doua ocupau cele doua wc-uri (se vedeau...) am intrebat: "e cu vedere?"/da,mi-au raspuns fetele care asteptau/"nice" :)

Sunt afara cu un pahar de bere, e frig, a inceput sa bata vantul...Ma uit pe stampila pe care mi-au aplicat-o pe mana, pentru a putea sa intru din nou si ma gandesc din ce in ce mai mult ca pe Adrian Hates il voi pierde...
De fapt cred c-am imbatranit.

Un comentariu:

Drace spunea...

D(r)a ce se fabrica acolo? Asteptam proze, poze, pozitii, insemnari...