Spiritele de la Sinca

Am trecut de zeci de ori, uneori saptamanal, prin frumoasa localitate Sinca, din Tara Fagarasului. Am simtit intodeauna acel "spirit", acea prezenta eterica. Uneori chiar mi-a fost ori foarte rau, ori pur si simplu ciudat... (Eftimie, nu ride!). Cei de langa mine nu mi-au spus nimic, pentru ca nici ei nu stiau ca trecem printr-un loc sfant. Din grota de munte se trageau toate...Intr-o vreme, avand mereu aceste simptome cand intram in zona, inca de pe la Zarnesti, am inceput sa ma intreb ce e oare. Intrucat viata monahala de la Sinca, abia mai palpita, nici macar locuitorii din sat nu stiau de grota si vechimea ei (se pare ca dateaza de pe vreme dacilor si asta schimba multe in teoriile in domeniu). Incepusem sa ma obisnuiesc cu ideea ca in zona, exista o anumita "conjunctura geografica si climaterica" cu efecte (nu neaparat neplacute) asupra organismului meu.

Cu bucurie aflu azi ca viata monahala de la la Sinca s-a reluat...Aflu azi ce se-ntampla acolo...de mii de ani. Cititi si voi, aici...

update necesar: si-o sa mai trec si-n uikendu' asta; eftimie te-ncumeti? sau stai sa urmaresti stirile? :))

5 comentarii:

Radu Eftimie spunea...

sa vezi ce-i fac lu' Eftimie daca-l prind...

CUGET spunea...

:)))))))))))))))

Radu Eftimie spunea...

pai, sa vedem. Ordinea e urmatoarea: intai facem vizita, apoi urmarim stirile. Doamne fereste! :)))

CUGET spunea...

banuiesc ca ai vrut sa spui: Doamne ajuta! :)

Radu Eftimie spunea...

nu, ca ma afuriseshte un coleg bloger ;)