ok, se mai intampla

tirrr, tirrrr...alo, alo...cine e, intreb, apoi inchid pentru ca nu aveam chef sa vorbesc cu persoane pe care nu le cunosc si/sau al caror numar nu il cunosc. de ce? pentru ca eram in vacanta si in vacanta fac ce vreau eu. apoi m-am gandit ca poate era cineva cunoscut care si-a schimbat numarul, asa ca am sunat politicos la acel numar, in scopul de a lamuri situatia. buna, am fost sunata de pe acest numar...nu eu, poate prietenul meu; bun, da-mi-l pe prietenul... alo, buna, ce faci, sunt intrebata.buna, da' cine e? robert, mi se spune. nu cunosc niciun robert, bine ca s-a lamurit m-am gandit, ok, e o greseala. dau sa inchid. nu, mai stai, acum daca tot ne-am cunoscut hai sa vorbim. despre ce sa vorbim daca nu ne cunoastem? in ideea sa nu iasa cu beepuri si buzzuri dupe, am incercat sa inchei conciliant cu un "e ok, se mai intampla". sper sa ramana asa. e ok, se mai intampla...

Niciun comentariu: