BDSM pe Logane

Dimineata la prima ora...ora aia la care vezi inca in ceata, nu ti-ai baut cafeaua, dar gandul iti e doar la momentul cand o vei face. In fine, cu geanta agatata de umar, dar undeva cazuta pe spate (ca la emo-nei), cu ochii umflati si inca fara cafea in mine, ies din bloc, iau curba spre Logan si...uups; gasesc in parbriz, intre geam si stergator acest material prono. La prima vedere am ris; m-am gandit ca bietii copii angajati cu distribuirea si plasarea unor astfel de promotii li se face un minim de instructaj unde le e specificat: nu pe Matize, Logane, Cielo si altele din gama. Alegeti limuzine, frate! Sau probabil ca patronul s-a inscris si el in trend-ul verde care ofera reduceri de 10% pentru biciclisti, m-am intrebat. Luand hartiuza si analizand oferta, imi e foarte clar ce am de facut cu ea. Probabil ca acolo o sa aflu si ce-i cu promotia "sadomaso-100 ron plus/girl". Dar nu o sa-l intreb pe Dorel!

Sa fim mai curati, mai buni si mai toleranti. Intram in Post!

2 comentarii:

Drace spunea...

E legal?

itterapia spunea...

asta vreau sa stiu si io...