Doamnelor si domnilor, Za kings of metal: MANOWAR!




Si-a venit si ziuaZ, ziua metalelor...ce mai tura-vura, am luat biletzurile (din ziua precedenta, ca nu serviram) si am plecat fuguta la concert. Ne-am intorsara acasica, am fost intrebata daca nu vreau pe Lia Manoliu la Maical, am zis ca vreau acasa, am plecat a doua oara la concertino cand colo, dam de eftimie&friends (multzam de cunostinta) si diverse alte chipuri cunoscute, dintre care unul mult mai slim ca-n alte dati :). De Demaio nu m-am putut bucura laiv, ca cica era in camera ailalta, transmitand in direct (cateva injuraturi strasnice astora cu curentul...!). In fine, pe scena erau cateva personaje destul de bine facute, le cunoasteti voi mai bine, nenea Eric, nenea De Maio si...si...dar mai discutam despre asta. Pe scurt, baietii arata bestial, canta live bestial, au facut un show bestial (chiar de nu-mi prea plac mie chestiile-astea clasice in care rock= bere+sex+muschi+pantaloni mulati din piele+muzica Manowar).

Sa uitam de cele 2 pene de curent, sa uitam de nota dominant comerciala a show-ului si sa le multumim ca au venit; chiar si dupa ani si ani...

Obs.: La intrebarea mea (nevinovata?) in legatura cu identitatea chitaristului blond ce se producea salbatic pe scena, gazda eftimie mi-a raspuns sec: il cheama Logan...dar nu te-nteleg, ca mai ai unul acasa! Corect dragii mei, mai am un Logan albastru, productie 2006, dar nu e blond si nici nu are plete...e doar albastru. Si nu e fabricat in Suedia ;)

5 comentarii:

Drace spunea...

Au cantat si in romana?

itterapia spunea...

tocmai asta au uitat... :(

Radu Eftimie spunea...

aia cu suedez... era o gluma. Logan e american. Daca nu vorbim de ala albastru din 2006. suedez=blond :)

Itterapia spunea...

Mai conteaza?:)

itterapia spunea...

...in fine, neantelegerea era de la bere... ;)

dar insist, are plete si mai e si blond...ascult cu sonorul la minim si consat ca e un geniu...! :)))