In rolul lui Mircea Vintila, care nu e el, Mircea Vintila care este

In ultima vreme, intalnirile de peste ani nu mai au loc cu premeditare, flori si focuri de artificii, ci pur si simplu printre rafturi, mobile, cutii de conserve, masline etc...undeva, la un supermarket. Aici te-ntalnesti cu fostul coleg de banca din scoala de pe Gazarului, cu fostul sef, cu matusa de-a doua, cu Theo, Crin Antonescu sau cu Mircea Vintila… Imbracat lejer, cu o pereche de pantaloni pescaresti, un tricou, sandale s-un cercel in ureche, bronzat si foarte degajat, parea mai degraba un turist. Unii dintre noi ar fi zis: “Saru’mana nene Mircea, asa-i ca par mai greu decat atunci, la Vad, cand m-ai ridicat in brate la botez, acu’ vreo 3 decenii si ceva, desi altul mi-a fost sa-mi fie nasul? :))”.


Ne-am intalnit din nou, la case vecine. El a plecat inainte. Am mai apucat insa dialogul dintre fata de la casa lui, cu fata de la casa noastra: “Auzi fata? Mircea Vin…tila iti spune ceva?/Nu draga, de ce?/Pai nu-i un actor..ceva?/Nu stiu, nu-i". Solutia “salvatoare” si naucitor de “smintita” a venit din partea doamnei din spate, care se tinea si ea de un cos de cumparaturi si care a intervenit intr-un mod memorabil: “Ba da, este…dar nu era el…”


M-am uitat spre usa de la iesire. Mircea Vintila, intr-un tricou portocaliu, de vara…si o privire verde-gri, de toamna…



2 comentarii:

Drace spunea...

Era Baniciu... :)))

IT terapia spunea...

care este.