Manca-ti-as bormasina, vecine!

Cred ca saptamana asta o sa fie una a intrebarilor nerezolvate din viata mea. Cineva imi recomanda niste psihanaliza (e mai bine decat sa te dopezi, nu?). Asa e, I., numai ca vezi tu, eu insami (psiholog cu practica aproape insignifianta) nu cred in terapia dinamica (asta a lui Freud). Buuun, dar revenind la saptamana intrebarilor, vi se-ntampla cumva, cunoasteti vreun caz asemanator in care un vecin (inatamplator cel de sus, stau la bloc de regula) sa repare in casa, adica sa bocane, sa tropaie, sa mute mobila, sa schimbe instalatiile sanitare, sa upgradeze mobilierul, sa dea cu bormasina, soricelul, picamerul demolator, drujba, secera si ciocanul etc...si toate cele ce-n lume exista, TOT TIMPUL, ca la sectie? Adica 12 luni din 12, 7 zile din 7, zi si noapte NON-STOP...acum da cu bormasina iar io stau imbracata sa plec, e un zgomot infernal...Cata mobila sa ai sa o modelezi tot timpul? Cate ziduri, sa le gauresti non-stop...nu-mi explic; si pare un om normal. Si mi-e foame tot timpu'!


Niciun comentariu: