Nightwish - Sibiu 2009 (sa fim seriosi!)

Am fost la ARTMANIA-Sibiu2009 si la fel ca si multi altii, eram acolo pentru Nightwish, in noua formula, cu Anette Olzon pe postul vocalei, in locul Tarjei. Din pacate, de fiecare data cand voiam sa pun 2 randuri pe blog in amintirea acelei seri, aveam o retinere. Nu stiam de ce. Dar in seara asta, vazand clipul asta si colaborarea blondei cu Peter de la Hypocrisy (first of all!) dar si de la PAIN, mi-am dat seama ca vocea ei, aducand cu vechile voci feminine care incepeau sa vina din back-vocals in frontline, (v. The Gathering) prin 1994 and smth., mi-am dat seama ca intr-adevar Nightwish nu va mai fi niciodata ce-a fost, dar ca Aneta asta blonda, cu obrazul sanatos si rumen, asa cum e ea, un pic disco, trendy&smth., merge bine cu Pain. Daca la inceput arena era plina, spre finalul cantarii lumea s-a retras, lasand-o pe Aneta aproape singura. M-am retras si io la o bere fara si-o cafea fff fitzoasa (sic, cu alune!), pe care v-o recomand cu caldura cand ajungeti in Piata Mare din Sibiu, la numai 6 RON.

Dar despre ce vorbeam...Da, revin la ideea ca festivalul Artmania 2009 a fost de fapt un nou succes PAIN!



Niciun comentariu: