Pe seara vom sti!

Ca sa nu stric petrecerea unora si altora cu vaicareli si alte chestii, probabil ca voi sta undeva langa cortul ambulantei BGS, ca si data trecuta (daca-mi sparge sunetul urechile, daca mi se face rau, daca o sa-mi cada...un solou de chitara in cap!? :)))
In fine, avem Thunderstorm, Holyhell (niste pui ai lui Maio&comp.), Nexus, Trooper. Si mai erau unii...cum naiba le zice frate...ah, mi-am amintit: manovar !

anticipez show-ul, dar nu-mi permit sa o fac cu cu clip manovar; nu sunt demna si as aduce o ironie. ii las pe adevaratii roakeri sa o faca ;))

Trooper - Maine vom sti (tot targovistenii mei!)



Pe seara vom sti!

4 comentarii:

Drace spunea...

Cum a foooost?

itterapia spunea...

nu stiu prea bine, ca mai mult n-au avut corent! :))

da' m-am distrat, a trecut timpu' asa repede...pe bune, dupa ce am, plecat acasa am simtit nevoia de D. Spataru si A. Similea! La maxim!

"drumurile noooastre poate...."

Drace spunea...

Aaaa, au cantat unplugged? 'aideti cu galetile de curent...

itterpia spunea...

ehh...si cum iti spuneam, am facut poze, am baut bere (ma doare inca capatzana), am vazut o colectie de motociclete, m-am conversat cu "gazda" eftimie; demaio era ocupat in alta "camera"... s'-uite-asa a trecut timpul...am mai cascat ca mi-era somn, am mers pe-acasa c-am uitat biletele (le-am luat pe cele de la santana, ca n-am servit), m-am plimbat...am beut un suc...am mai stat in "hol" la eftimie...s-uite-asa a trecut seara. revin cu neste poze...