Am gasit "veriga lipsa"! ;)

Am avut toata deschiderea dar nu si nu. Cu toate ca poate voi supara pe unii sau altii, noul model HTC Magic, nu este chiar atat de performant pe cat il lauda gadgetarii. Pai se poate? Sa nu recunoasca el asemenea frumushatza de melodie? Cu Guta si Denisuca? Si asemenea capodopera de viersuri:

10 ani din viata 10
nu e o luna nu e o zi
si inima ta de gheata
n-am putut-o incalzi

zece ani din viata zece
sunt zece ierni sunt zece veri
nu te las sa mai distrugi
inca zece primaveri...


Nicolae Guta & Denisa - 10 ani
Asculta mai multe audio Muzica

M-am dat mai aproape de difuzor in (petarda de) local in care faceam testarile. Am orientat celularul pe N-S, S-V si restul. Nimic. Am verificat softul de recunoastere de pe Magic…Nimic. O mare lipsa! ;)

Cristi, exista si "veriga lipsa"!

3 comentarii:

Drace spunea...

Foarte interesant blog! :))) Am dori preluarea acestui post (cu afisarea legaturii catre site-ul Dvs), la pachet cu oferta de link-exchange. O zi buna va dorim!

IT terapia spunea...

va rog! :)
(la traficul dvs... ;) )

Drace spunea...

Deci da! :)))