Printzipii, moravuri...


Da, este adevarat. So true... Am fost facuta "manelista". Mai rau, emo-manelista. Adica ceva de vise rele... va imaginati. Pe fata. Verde-n fata, cum se zice. De ce? De la pantofii mei albi. Da' nici io nu m-am lasat. Adica ce, io n-am printzipii? Nu si nu...Si-am castigat. Ce-am castigat? Cum ce-am castigat? Am stat in casa toata seara...dar, dar in pantofii mei albi (de manelist emo). Adica ce, io n-am personalitate, n-an printzipii?! Sau cum?! :))

(ma duc sa-i arunc...ba nu.)

9 comentarii:

Radu Eftimie spunea...

:))))))))))))) deci, n-am cuvinte :))))))))))))) neaparat trebuie sa te vad cu ei.

itterapia spunea...

daca mai apuca saracii...au fost luati in vizor...si doar stiti ce mult imi plac! am un filing ca o sa dispara...asa, pur si simplu.

si nu te bucura, ca nu are jvaroavske :)

Radu Eftimie spunea...

nu trebuie sa-i arunci. poti sa-i scoti la licitatie. Zici ca au fost a lu' Elvis. :)

IT terapia spunea...

uite ce e...cred ca ai nevoie de o iesire, ce zici?

IT terapia spunea...

si te-am notat...deci ai lui elvis????elvis????//ah...!
cu ce-am gresit io si pantofiorii acestia minunati?

Radu Eftimie spunea...

iesire? normal. Iti dai seama ca nu pierd ocazia sa numar trecerea anilor :)

itterapia spunea...

deci viiiiiii?

Radu Eftimie spunea...

nu

itterapia spunea...

:(