Autocare...autocare...

Atlassib ne pune la dispozitie autocarele sale cu conditia de a nu juca "alba-neagra" decat cu asumarea in intregime a consecintelor!?
Am doua intrebari:

-ce cauta chestia asta in cutia mea, azi?
-in restul jocurilor ma pot angrena? ex. de jocuri...

Si daca ma enervez si fac un efort de memorie, mi-aduc aminte ce-am patit in unica (si irepetabila) mea calatorie cu autocarul la...Istanbul!! Desi nu m-am lasat angrenata nici in ruptul capului, m-am trezit in mijlocul orgiei. Deci m-am implicat. Am vrut sa cobor si sa vin pe jos...Probabil ca obisnuitii cunosc ororile si orgiile din astfel de calatorii. De data asta care-o fi mesajul?! Ca au autocare libere, nu?

2 comentarii:

Drace spunea...

Da, se poate juca ruleta... ruseasca... cu soferul, daca are un comportament necuviincios. :))

IT terapia spunea...

mda, e mai putin riscant decat ce se poate-ntampla pe drumurile lumii cu aceste autocare, azi...