Pe kitul de Windows 7 si pe un Kaspersky chiar as da banii!


...nu e afirmatia mea, desi ar putea fi, dar am auzit-o ades si am considerat ca este destul de relevanta pentru calitatea celor doua produse in cauza (un SO si un antivirus).

"Internetul a devenit un al doilea spatiu public mondial, in care inca nu domneste legea. Carabinele au fost inlocuite cu tastaturi, iar victimele nu mai sunt postalioanele de tara, ci companii de toate marimile, din toate domeniile de activitate, unite inevitabil la reteaua business-ului global prin intermediul computerelor. Care sunt armele companiilor pentru a se proteja de atacurile pe internet? "

Si totusi despre ce a fost vorba?

ZF a moderat gratuit o discutie intre doi oameni ai legii pe Internet - Eugene Kaspersky, fondatorul Kaspersky Lab si Radu Georgescu, presedintele GECAD. Cateva puncte atinse de cei doi "politisti" ai Internet-ului au fost:

  • Unde e sursa celor mai mari pericole pentru securitatea IT: in interiorul firmei sau in afara ei? Care sunt principalele tinte ale atacurilor?
  • Care sunt cele mai frecvente greseli in securitatea IT?
  • Ce e mai bine: un departament propriu IT sau externalizarea catre o alta companie?
  • Cum se fac banii din criminalitate informatica? Poate fi asimilata crimei organizate?

In plus, pauza de cafea si bijnitz lunch. Despre ce s-a discutat acolo cititi JN si Standard.ro

ps: nu bag mana in foc, dar se pare ca evenimentul a fost moderat de Seceleanu, intr-o discretie totala cand vine vorba de subiecte fierbinti cum sunt crima organizata si securitatea IT. Daca am fi stiut...un conflict intre ciocanitoarea Woody si ciocanitoarea "politista" Kaspersky ar fi fost din timp evitat, fiecare vazandu-si de linia sa de munca si de metodele specifice... :)

Asteptam un punct de vedere din partea moderatorului.


4 comentarii:

Drace spunea...

Hah, eu pe Kaspersky chiar am dat banii, acum cateva zile, mi-am cumparat versiunea 2010 (daca stiam ca e asa de simpatica -ma distreaza tastatura virtuala- o instalam mai devreme, ca aveam 2009 cu licenta de 1 an) pentru PC. Am mare incredere in K, a fost singurul an fara probleme asta in care am folosit versiunea 2009, nu a mai trebuit sa reinstalez deloc Windows-ul. De Windows 7 inca nu simt nevoia, am XP Media Center de cand mi-am luat PC-ul cu cd-uri si tot ce trebuie.

Normal, poate ca nu as avea nevoie de antivirus, nu am firma, nu fac cumparaturi online, iar datele importante oricum le tin pe cun HDD extern, dar nu-mi place sa-mi bat capul, sunt si foarte comod, si nu vreau sa ma trezesc ca trebuie sa reinstalez SO cand am mai mare nevoie de calculator, si oricum pretul nu este prea mare, acelasi ca pentru orice alt AV, in plus licenta este pentru 3 calculatoare.

PS: Domnul acela cu barba din poza, apare si pe ambalajul de la AV, deci stiu cine e, dar cu Woody ce e?!? :))

itterapia spunea...

udi sunt io! :)))

Drace spunea...

Haha, ce vesel! :)) ... totusi ceva nu-mi place la noul Kaspersky, aveam demult o versiune, 2006 parca, care de cate ori depista un virus, "ragnea", ca o pisica (dupa unii pantera), de-mi sarea inima, imi placea atat de mult ca intram intentionat pe pagini cu probleme, s-a scos, noua versiune nu il mai sperie pe utilizator! :D

itterapia spunea...

:))