Pisicile(?!) lui Julien

Prinsa de problemele vietii de zi cu zi, n-am acordat atentie invaziei de figurine portocalii...M-am trezit intr-o noapte, noaptea alba a muzeelor (sic!) cu un panou imens chiar langa Muzeul Antipa, cu pisica asta. In ignoranta mea as fi zis ca e reclama la muzeu! Am intrebat totusi ce cu pisica asta, dar si cu fluturii si celelalte vietuitoare portocalii din jur. Mi s-a spus ca nu e o pisica, ci e o pantera (!!??) si reprezinta "noua filosofie" a abonamentelor de la operatorul portocaliu. In fine, daca cineva ma poate convinge ca mamifera din imagine e o pantera si nu o pisica, sa incerce sa o faca cat mai grabnic ca sa ma scoata din dilema intr-un fel. Daca nu, s-o spuna lui mutu...sau lui Julien. El zice ca "trebuia sa o faca". Despre ce trebuia sa faca, aici.

2 comentarii:

Drace spunea...

Lol, toata lumea stie ca panterele sunt roz, categoric e vorba de un pisoi galben-orange! :))

IT terapia spunea...

ok :)))))
la asta nu m-am gandit!
stiam io ca ceva nu e-n regula! pana la urma si julien are fanteziile lui! ;)